Ga naar de hoofdinhoud

Waterfront wordt betondorp

Van "De parkvilla in het Waterfront"

Ga naar het project

Helaas transformeert het mooie Waterfront van een fijne woonplek naar een betondorp, Nauwelijks ruimte voor kinderen om te spelen. Nauwelijks ruimte om in een parkje te genieten. Het lijkt of het grote geld belangrijker is dan een fijne woonplek met een groen parkje. Hoe iconisch zou het zijn als de gemeente kiest voor een groene beleving temidden van al het beton dat er nog omheen wordt gebouwd. Een groene plek om even op adem te komen en te genieten van natuur en het weidse water.

Reacties(4)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Paul van Veen
Geplaatst door:Paul van Veen
6 jaar geleden
Helemaal mee eens. Het Waterfront project betreft 1400+ woningen, en een groot deel is daarvan al in gebruik. Een prachtig woongebied, wat helemaal af gemaakt kan worden met een volwaardig stadspark op Kop van de Stadswerven. Dit brengt ook de juiste verhouding van woningen en groene publieke ruimte en de eerste speelplek voor 12+ jeugd. In diverse beschrijvingen (zoals beeld kwaliteitplan) wordt het Stadpark beschouwd als verlenging van de boulevard. Het realiseren van een Stadspark geeft alle bewoners en bezoekers van Harderwijk ruimte voor recreatie, ontspanning, sport, kleinkunst, etc.
    Prima verwoord.
      Profiel van Lianne Desmet
      Geplaatst door:Lianne Desmet
      6 jaar geleden
      Helemaal eens!!!
        Profiel van Adem Ozdemir
        Geplaatst door:Adem Ozdemir
        6 jaar geleden
        +1

          Delen

          Geplaatst door

          Huidige status

          voorgesteld

          Tags

          Natuur en biodiversiteit
          Duurzame ontwikkeling