stadsparkvilla / park
Van "De parkvilla in het Waterfront"
Ga naar het project
Ik ben ervoor dat er in het nieuwe Stadspark niet gebouwd gaat worden. Gezien de hoeveelheid jeugd ( 8 t/m 16 jaar) op het Waterfront is een park een uitermate geschikte plek voor speelruimte voor de jeugd. Denk aan een trapveldje en een basketbalveld.
Dus geen bebouwing in het toekomstige park. Het Waterfront wordt al veel te gebouwd. Er moet nog wel leef- en speelruimte overblijven. Echter wil de wethouder zijn project toch gaan doordrammen, dan het voorstel zoals Henk Vermeer de fractie VZ van Harderwijk Anders het in de Stentor (22-6) heeft verwoord niet hoger dan 12 a 13 meter en zeker niet hoger dan de 18 meter zoals omschreven in het bestemmingsplan. Wij hebben onze woningen gekocht met de toezegging, dat een eventueel te bouwen appartementencomplex NIET hoger zou worden dan 18 meter. Daar houden wij de gemeente aan. Zo niet zullen wij vergaan tot een schadeclaim.
Graag ruimte in deze mooie wijk en speelruimte voor onze jeugd.
M.vr.gr.
Bert Buitenhuis
