Ga naar de hoofdinhoud

Stadspark wordt ...... stadspark

Van "De parkvilla in het Waterfront"

Ga naar het project

Ik stel voor om het stadspark een stadspark te laten blijven of worden. Op die plek een appartementencomplex bouwen voegt niets toe. Bedenk dat in het nog te bouwen deel van het Waterfront maar ook in het bestaande deel heel weinig groen is en veel mensen slechts een balcon hebben. Dan is zo'n park een mooie plek om te recreëren. Dat zou niet moeten met 12, 18 of 30 meter hoog beton in je nek.

Alternatief voor het bouwen van de wooneenheden is aan de plint tegenover de Boulevard. Daar kunnen veel wooneenheden gebouwd worden met met uitzicht op de Boulevard en de havens. Niet te hoog maar passend in het geheel.

Op de plek in het stadspark zou wel een podium geplaatst kunnen worden waar eerder het Theater zou staan. Laat het gebouw weg en gun de Harderwijkers lucht, licht en ruimte ..... en vooral groen.

Veel succes !!!

Groeten,

Peter de Vries

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

voorgesteld

Tags

Duurzame ontwikkeling