Rainbowday
Van "Jouw idee voor het Regenboogbeleid in Harderwijk"
Ga naar het project
Elk jaar op of rond 17 mei (IDAHOT, dag tegen LHBTI-fobie) bij het Huis van de Stad de regenboogvlag in top en op de agenda van de raadsvergadering als vast terugkerend agendapunt voor die dag: "Wat is de stand van zaken bij en met dit deel van de bevolking" (LHBTI) in onze gemeente. Vanzelfsprekend zal dit vermeld (moeten) worden in de media.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Hallo Hannah,
Hartelijk dank voor dit idee! Eind van deze maand geven we een terugkoppeling over welke ideeën we een mogelijk vervolg kunnen geven. Daarbij verkennen we de mogelijkheid voor een denktank waarin burgers kunnen meedenken over het inclusie-beleid voor onze LHBTI+ inwoners. Hierover snel meer.
Met vriendelijke groet,
Sarah
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
