Ondergronds parkeerplaats onder stadsvilla bereikbaar via tunnel.
Van "De parkvilla in het Waterfront"
Ga naar het project
Het is de bedoeling dat de stadsvilla midden in een park komt te staan.
Al de auto’s voor de mensen die daar komen te wonen zullen het prachtige beeld op het park verpesten en zullen het fiets/voetpad moeten doorkruisen welke loopt van de stad naar de eilanden.
mijn voorstel voor de verkeersveiligheid en de schoonheid van het park, zorg dat auto’s aan de andere zijde van het fiets/ voetpad reeds onder de grond verdwijnen.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
6 jaar geleden
Beste Harry,
Hartelijk dank voor je idee!
Vanaf eind juni toetsen we je idee op haalbaarheid. Vervolgens maken we een samenvatting van alle ideeën die zijn binnengekomen vanuit inwoners en de gemeenteraad, en geven deze ter overweging mee aan het College.
Wij houden je op de hoogte van het verloop hiervan via het Online Stadsgesprek.
Hartelijke groet,
Gemeente Harderwijk
Susanne
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
