Ga naar de hoofdinhoud

mini gaypride

Van "Jouw idee voor het Regenboogbeleid in Harderwijk"

Ga naar het project

Mij lijkt het goed voor de acceptatie van LHBT'ers als er een open minded avond/nacht werd georganiseerd in een kroeg. voor iedereen, of je nou queer bent of niet - als je mensen met een andere geaardheid/genderidentiteit maar accepteert. Misschien dat het zelfs een georganiseerde samenwerking kan zijn tussen cafés zodat er echt een beetje dat pride gevoel heerst, maar één kroeg zou al super zijn.

Officiële updates

Laatste update: 9 juni 2020

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Hallo Mees, Hartelijk dank voor dit idee! Eind van deze maand geven we een terugkoppeling over welke ideeën we een mogelijk vervolg kunnen geven. Daarbij verkennen we de mogelijkheid voor een denktank waarin burgers kunnen meedenken over het inclusie-beleid voor onze LHBTI+ inwoners. Hierover snel meer. Met vriendelijke groet, Sarah

    Delen

    Huidige status

    aangenomen

    Tags

    Cultuur, sport en evenementen