Ga naar de hoofdinhoud

Meer bijeenkomsten (anders dan borrels en feesten)

Van "Jouw idee voor het Regenboogbeleid in Harderwijk"

Ga naar het project

In Harderwijk is Village People actief, fantastisch natuurlijk. Maar wat volgens mij mist zijn bijeenkomsten zonder borrel of feest. Ik werk op het AZC en merk dat veel bewoners behoefte hebben aan samenzijn, voorlichting, etc. Ik verwijs ze dan naar het COC in Zwolle. Het COA wil niet faciliteren in Harderwijk en het COC heeft helaas geen capaciteit voor voorlichting in Harderwijk. Misschien kan de gemeente hier iets betekenen.

Officiële updates

Laatste update: 9 juni 2020

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Beste I.J. Doosje, Hartelijk dank voor deze opmerking. Eind van deze maand geven we een terugkoppeling over welke ideeën we een mogelijk vervolg kunnen geven. Daarbij verkennen we de mogelijkheid voor een denktank waarin burgers kunnen meedenken over het inclusie-beleid voor onze LHBTI+ inwoners. Hierover snel meer. Met vriendelijke groet, Sarah

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld