Ga naar de hoofdinhoud

het verhaal van Suzan, Rémon en Fons

Van "Deel je verhaal: het gezicht van corona"

Ga naar het project

"Tijdens de lockdown begin dit voorjaar was Suzan net haar bedrijf aan het opzetten. Toen de kinderopvang dicht ging was dit dus even schakelen maar het was ook heel fijn dat zij de zorg voor Fons grotendeels op zich kon nemen terwijl Rémon thuis aan het werk was, hij werkt als accountmanager in de IT en kon dus niet naar klanten en kantoor. 

Het ineens zo veel samen zijn was heel waardevol want wanneer ben je nou zoveel weken écht samen. Maar op een gegeven moment merkten we dat we weer behoefte hadden aan structuur en was het dus een verademing dat de kinderopvang weer open ging en we allebei aan de slag konden. Suzan lanceerde haar bedrijf als brein- en leefstijlcoach, juist in deze tijd haar bedrage leveren aan de (mentale)gezondheid van anderen geeft haar veel energie. Naast alle externe maatregelen kun je namelijk zelf ook heel veel doen om je te wapenen tegen het virus. 

Deze tweede golf is het thuis anders, uiteraard omdat de kinderopvang gewoon open is en werk gewoon door kan gaan. Wat we heel erg missen is het fysieke contact met mensen die ons dierbaar zijn want die geven we graag een knuffel en een kus. 

Wat we ons extra beseffen tijdens deze tijd is wat een mooi leven we hebben en we genieten van wat we nog wel kunnen. Lekker het bos in, kopje koffie mee. Op bezoek bij onze ouders en vrienden. Eten bestellen bij de toffe restaurants in Harderwijk die super creatief zijn in de ze tijd. En ja, we kijken uit naar de dag dat we weer mogen dansen, lekker uitgebreid uit eten kunnen en weer in groter gezelschap samen kunnen komen maar tot die tijd vermaken we ons prima. 

We zijn de kleine dingen nog meer gaan waarderen en zijn dankbaar dat we allemaal gezond zijn".

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld