Het verhaal van Niels, Arenda, Mason en Ella Twigt
Van "Deel je verhaal: het gezicht van corona"
Ga naar het project

In deze tweede golf van de corona crisis merken we dat wij ons sneller aan kunnen passen. Het scheelt nu dat de kinderen naar school en de opvang kunnen gaan waardoor er meer structuur is en Niels en ik ons werk beter kunnen blijven doen.
De zaak van Niels (Subway) kan gelukkig nog open blijven voor bezorging en afhaal. Voor de horeca die helemaal dicht is, is deze situatie verschrikkelijk.
Mijn werk als ambulant begeleider in de gehandicaptenzorg gaat ook door. Wel is dat nu heel anders en gebeurd er veel digitaal. Dit is voor cliënten niet altijd makkelijk. Wel maken we hierin een goede afweging en gaan we langs als dit nodig is. Dan spreken we buiten af om te wandelen bijvoorbeeld.
Onze kinderen zijn gelukkig nog klein, en die vinden het fijn dat ze nog steeds met vriendjes kunnen spelen.
Niels, Arenda, Mason en Ella Twigt
