Gelezen op Facebook
Van "Deel je verhaal: het gezicht van corona"
Ga naar het project

Eind februari overleed mijn man na 59 jr getrouwd te zijn geweest
Uitvaart gelukkig nog in aanwezigheid van fam en vrienden en toen kwam corona
Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld
Gelukkig heb ik 2 lieve kinderen maar die wonen niet in de buurt
Dit is dus het verhaal van een oudere van 84 jr.
Connie van der Meulen
.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
