Ga naar de hoofdinhoud

Gelezen op Facebook

Van "Deel je verhaal: het gezicht van corona"

Ga naar het project

Eind februari overleed mijn man na 59 jr getrouwd te zijn geweest 

Uitvaart gelukkig nog in aanwezigheid van fam en vrienden en toen kwam corona 

Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld 

Gelukkig heb ik 2 lieve kinderen maar die wonen niet in de buurt 

Dit is dus het verhaal van een oudere van 84 jr.

Connie van der Meulen





.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

onbekende auteur op 6 november 2020

Huidige status

voorgesteld